S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 Doprava od 3 000 CZK zdarma!

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 239,22 Kč (8,79 EUR)
skladem

NOVINKY

arr3Transportné obálkyNašu ponuku obálok sme rozšírili o transportné obálky, ktoré sú veľmi lacný a jednoduchý spôsob ako... arr3Šedé obálkyŠedé plastové obálky Okrem bielych plastových obálok, vám ponúkame širokývýber rozmerov šedých... arr3Prečo používať plastové obálkyAby firma fungovala K správnemu fungovaniu firmy  je treba veľa. Dokonalý marketingový plán je na... arr3Obálky na posielanieAj na posielanie balíčkov Každý už aspoň raz za život posielal balík. Nie je to nič nezvyčajné....

NEJPRODÁVANEJŠÍ

naše cena 109,20 Kč (4,01 EUR)
skladem
naše cena 108,94 Kč (4,00 EUR)
skladem
naše cena 55,38 Kč (2,03 EUR)
skladem

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY SPOLEČNOSTI:

 

ZAWMARK PLUS s. r. o.

 

Hydinárska farma Bodok.
Dolní Obdokovce 702
951 04 Veľký Lapáš

IČO: 36287067
DIČ: 20 22 15 00 97

DIČ DPH: SK 20 22 15 00 97

Registrace: OR Okr. soudu Nitra, Sro, 17875 / N

email: office@stretchfolia.sk

Odpovědný vedoucí: Marek Zavacký, +421372028967

Provozní doba: Pondělí až Pátek od 07.30 do 15:30 hod

Příjem objednávek přes e-shop: nonstop

Orgán dozoru: Inspektorát Slovenský obchodní inspekce v Nitře

Staničná 9, P.O. BOX 49A
950 50 Nitra 1
tel.:037/ 7720 001
e-mail: nr@soi.sk

 

 

Článek I.

Definice

Provozovatelem internetové stránky (e-shopu) je: Zawmark plus, s. r. o., HF Bodok, Dolní Obdokovce 703, 951 04 Veľký Lapáš.


Prodávajícím je: Zawmark plus, s. r. o., HF Bodok, Dolní Obdokovce 703, 951 04 Veľký Lapáš.


Dodavatelem zboží a služeb nabízených v e-shopu www.plastove-obalky.sk je: Zawmark plus, s. r. o., HF Bodok, Dolní Obdokovce 703, 951 04 Veľký Lapáš.


Kupujícím je: každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil objednávku. Pro účely zákona č. 102/2014 Sb. se spotřebitelem rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.


E-shop je počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží nebo služeb. Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněny na stránkách e-shopu. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře. Kupující plně uznává elektronickou komunikaci především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace i telefonické komunikace.

 

Článek II.

Cena

Všechny uváděné ceny u zboží jsou konečné včetně Slovenskej 20% DPH. Podle  zákona o dani z příjmů (zákon č.222/2004 Z.z. SR) je slobodené od daně dodání zboží, které je odesláno nebo přepraveno z tuzemska (SR) do jiného členského státu (ČR) prodávajícím nebo pořizovatelem zboží nebo na jejich účet, pokud nabyvatel je osobou identifikovanou pro daň v jiném členském státě (ČR).


Prodávající je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu v momentě provedení nákupu. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen. Součástí změn cen jsou i akce a množstvené slevy, promo slevové kupóny v resp. změny cen dopravy od objednávaného objemu.

Článek III.

Objednávka

Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře. Pro korektní vyřízení objednávky je třeba vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.


Kupující zasláním objednávky souhlasí s cenou objednaných zboží a služeb a tedy objednávka se stává pro spotřebitele závaznou.
Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího vzniká kupní smlouva, kterou je možné měnit, rušit nebo doplňovat pouze na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a prodávajícím jestliže zákon nebo jiný právní předpis nestanoví jinak. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího je odeslání zboží.
Kupujícímu je po vytvoření objednávky v e-shopu automaticky generovaný e-mail s potvrzením přijetí objednávky e-shopem. Tento e-mail není potvrzením zboží ve smyslu odst. 3. tohoto článku.


Kupující je odesláním objednávky vázán k zaplacení kupní ceny objednaného zboží.


Pokud prodávající není schopen splnit objednávku nebo její část ve lhůtě na vyřízení objednávky při vynaložení maximálního úsilí a to z důvodů např. že zboží se nevyrábí, není dostupný u výrobce nebo na externím skladě dodavatele, výrobce provedl tak závažné změny, pro které nelze realizovat objednávku nebo z důvodů vyšší moci, může objednávku stornovat o čem kupujícímu pošle e-mail. Také má prodávající právo zrušit objednávku, pokud kupující v objednávce uvedl nepravdivé nebo zavádějící údaje, které nelze ověřit, například nesprávný e-mail nebo telefonický kontakt. Pokud kupující zaplatil zálohu, tento je mu povinen vrátit do 14 dní.

 

Článek IV.

Platební podmínky

Za zboží a služby v e-shopu je možné platit následujícími způsoby:


platba na dobírku (platíte přímo kurýrovi při přebírání zboží)
platba prostřednictvím platební brány PayPal
platba prostřednictvím platební brány Wikipid
platba při osobním převzetí na prodejně
platba na základě zálohové faktury - předem, zboží bude dodání po obdržení peněžních prostředků na náš účet,

Při úhradě příkazem předem, prosím použijte jako variabilní symbol číslo objednávky.
Úhrady zasílejte na číslo účtu -
IBAN: SK6075000000004026103276
SWIFT: CEKOSKBX


platba prostřednictvím platební / kreditní karty

Doplatky pro jednotlivé možnosti plateb jsou uvedeny v čl. VI těchto všeobecných obchodních podmínek.
Prodávající může poskytnout kupujícímu možnosti slev:
slevu z ceny za registraci do e-shopu,
slevu za opakovaný nákup,
slevu na základě jednorázového slevového kupónu,
Poskytované slevy není možné kumulovat.

 

Článek V.

Dodací podmínky

Prodávající je povinen do 30 dnů od vytvoření objednávky zaslat kupujícímu zboží, pokud se nedohodnou jinak, nebo pokud u zboží nebyla uvedena delší dodací lhůta. Pokud je zboží skladem je expedováno podle kapacitních možností v co nejkratším čase. Pokud se v objednávce nachází několik zboží a služeb a část z nich není skladem, informujeme o tom kupujícího s možnostmi částečných dodávek. Spolu se zbožím je zákazníkovi zasílána faktura (daňový doklad), návod jak i ostatní dokumenty k zboží nebo službě od výrobcu. Za místo plnění se považuje místo, do kterého je zboží dodávaný. Predávajúci realizuje dopravu ke kupujícímu prostřednictvím:

a. kurýrní společnosti GEIS, s.r.o.

 

Článek VI.

Poplatky za přepravu, balné a možnosti platieb

Poplatok za přepravu kurýrní společnosti je 180 CZK s DPH od objednávek nad 3000 CZK doprava ZADARMO. Pri platbě na dobírku (platíte při přebírání kurýroi): při dopravě kurýrní společností s doručením do 2 pracovních dnů po expedici z našeho skladu je doplatek 30 CZK Prodávající může s kupujícím dohodnout i na jiném než standardním (výše uvedeném) postupu při zasílání zboží nebo služeb i cen za tyto služby.

Predávajúci může zaslat zboží který je okamžitě dostupný kupujícímu a zbylou část objednávky doručí dodatečně v zákonné lhůtě, ovšem za předpokladu, že kupujícímu nebude účtovány žádné dodatečné poštovné, kromě toho, které bylo započítány v objednávce.

 

Článek VII.

Prevod vlastnického práva

Vlastnícke právo přechází z prodávajícího na kupujícího až okamžikem vyplacení plné ceny za předmět kupní zmluvy.

Tovar nebo služby, na které se vztahuje ještě vlastnické právo prodávajícího, si prodávající vyhrazuje právo v případě uplatnění reklamace kupujícím, vybavit až v momentě úplného zaplacení předmětu kupní smlouvy.

 

Článek VIII.

Storno kupní zmluvy

Stornovať objednané zboží nebo službu má kupující právo do 24 hodin od vzniku kupní smlouvy bez storno poplatku u zboží, který je vyráběn na zakázku podle specifických požadavků spotřebitele nebo speciálně pro jednoho spotřebitele.

Článek IX.

Právo spotřebitele vrátit zboží bez udání důvodu a poučení spotrebiteľa

Spotrebiteľ má na základě zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů (dále jen "Zákon") podle ustanovení § 7 a následujících právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Pokud předmětem kupní smlouvy je dodání zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i před dodáním tovaru.Spotrebiteľ je povinný, pokud toto právo chce využít, písemné odstoupení od kupní smlouvy osobně doručit nejpozději v poslední den stanovené lhůty na kontaktní adresu prodávajícího nebo toto odstoupení předat k poštovní přepravě nejpozději v poslední den lhůty na adresu, která je uvedena v kontaktech. Spotřebitel je povinen po oznámení o odstoupení od smlouvy zaslat nebo doručit osobně předmět smlouvy od které odstupuje spolu s veškerou dokumentací - např. originálem faktury, návodem a jinou dokumentací ke zboží, která mu byla doručena spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení (§10 odst. 1 Zákona). Doporučujeme kupujícím abys vyhotovili pro vlastní potřebu kopii faktury a zboží zasílali doporučeně a jako pojištěnou zásilku. Na odstoupení od smlouvy můžete využít následující formulář:

Odstoupení od kupní smlouvy, ve kterém je třeba vyplnit alespoň údaje s označením "*" - hvězdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).

Tovar nám nezasílejte na dobírku, takové zboží nebude prevzatý. Prevádzkovateľ e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží / službu včetně nákladů na dopravu ve smyslu ust. §9 odst. 3) zákona č. 102/2014 CFU jakož i nákladů prokazatelně vynaložených na objednání zboží do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve než je mu doručen zboží nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě pokud prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne sám. Náklady na vrácení zboží nese spotrebiteľ.

Právo na odstoupení od smlouvy se nepoužije pro výrobky a služby, které jsou vymezeny v § 7 odst. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.Spotrebiteľ snáší případné snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží. Článek X.

Práva a povinnosti smluvních stránZa strany pokládá prodávající a kupujúci. Kupujúci je povinen: převzít objednané zboží, zaplatit za zboží dohodnutou úplatu prodávajícímu, překontrolovat neporušenost obalu resp. i samotný zboží při jeho preberaní. Predávajúci je povinen: dodat zákazníkovi zboží v požadované kvalitě, množství a v dohodnuté ceně, spolu s zboží nebo dodatečně zaslat zákazníkovi všechny dokumenty ke zboží jako například fakturu za zboží, reklamační list, návod k obsluze v kodifikované podobě slovenského jazyka.

 

Článek XI.

Ochrana osobních údajov SR

Osobné údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších predpisov. Prevádzkovateľ neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, kromě přepravní společnosti která zajišťuje doručení zboží nebo služeb, nebo státním orgánům v případě kontroly v takovém případě jsou tyto subjekty třetími stranami. Prevádzkovateľ od kupujícího získáváa následující osobní údaje: titul, jméno, příjmení, adresa, adresa pro doručení, telefonní číslo, e-mailová adresa. Vami poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány za účelem korektního vyřízení Vaší objednávky. Prevádzkovateľ je povinen zajistit osobní údaje před jejich zpřístupněním neoprávněným osobám, které ma zpracovány v bezpečnostních opatreniach. Dotknutá osoba má práva vymezené ve smyslu ust. § 28 a násl. Zákona č. 122/2013 CFU o ochraně osobních údajů ve znění platných noviel. Kupujúci souhlasí s poskytnutím e-mailové adresy společnosti za účelem anonymního hodnocení e-shopu pro Heureka.sk, přičemž do 15 dnů od doručení zboží bude zaslán provozovatelem automatický mail pro hodnocení e-shopu. 

Ochrana osobních údajov Česká Republika

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je právnická osoba ZAWMARK PLUS s.r.o. IČO: 36287067 IČ DPH:  SK 2022150097 Se sídlem: 36287067 Dolné Obdokovce 702 Veľký Lapáš 951 04  (dále jen: „správce“). 

Kontaktní údaje správce jsou:

ZAWMARK PLUS, s.r.o. Hydinárska farma Bodok.
Dolné Obdokovce 702
Veľký Lapáš 951 04

+421 372 028 968

office@plastove-obalky.sk

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby. Správce nejmenoval / jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji pověřence jsou:

 

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údaju. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy. 

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,

Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

Účelem zpracování osobních údajů je

vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,

zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

Ze strany správce nedochází / dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje

po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle

Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

Příjemci osobních údajů jsou osoby

podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,

zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,

zajišťující marketingové služby.

Správce nemá / má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte

právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.

právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a

právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména …

Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

 

Článek XII.

Náhrada škody při nepřevzetí tovaru

Predávajúci má právo na náhradu škody (podle ust. § 420 a násl. Občanského zákoníku), v případě že si kupující objednal zboží, které nekompenzují resp. neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce nepřevzal toto zboží nebo po výzvě prodávajícího si v případě zvolení osobního odběru zboží nepřevzal ve stanovené lhůtě k odběru. Tímto jednáním kupující porušil svoji povinnost uvedenou v čl. X bod 2. písm a), podle kterého je kupující povinen převzít objednané tovar.Pri určování výše náhrady škody, prodávající zohledňuje především dopravní náklady as tím spojené poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, expedicí a administrací objednávky jako i všechny ostatní náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky a zároveň má právo si účtovat i ušlý zisk.Predávajúci má právo i neuplatňovat si právo na náhradu škody nebo uplatnit toto právo jen z části.

Článek XIII.

Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhrazuje právo měnit tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek nebo reklamačních podmínek, se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch všeobecných obchodních podmínek, které byly platné v okamžiku odeslání objednávky kupujícím a tyto jsou přístupné na internetové stránce predávajúceho. Neoddeliteľnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek jsou reklamační podmienky.Odoslaním objednávky kupující si přečetl všeobecné obchodní podmínky jakož i reklamační podmienky.

Tieto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícím jako i jsou zveřejněny na internetové stránce e- shopu. Pokiaľ spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávej cího o žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost o nápravu odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má ve smyslu § 12 zákona č. 391/2015 CFU o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně některých zákonů právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektům na alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (http: //www.mhsr. cs / seznam-subjektů-alternativního-esení-spotřebitelských-sporů / 146987s), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Spotřebitel zároveň může na podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh najde spotřebitel na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporov.Inak neupravené vztahy v těchto všeobecných obchodních podmínkách jako v jejich nedílných součástech (přílohách) se řídí podle příslušných ustanovení především Zákona č. 40/1964 Sb, Zákona č. 250/2007 CFU, Zákona č. 102/2014 CFU, Zákona č. 122/2013 CFU, Zákona č. 22/2004 CFU jakož i Zákona č. 513/1991 ZzTieto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich nedílných součástí nabývají platnosti a účinnosti 1. srpna 2016. Reklamační podmínky internetového obchodu (e-shopu) nedílná součást všeobecných obchodních podmínek Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího a který je vlastnictvím kupujúceho.V případě pokud vlastnické právo ještě nepřešlo z prodávajícího na kupujícího, prodávající si ve smyslu platné legislativy uplatňuje právo reklamaci vyřídit až po úplné úhradě ve smyslu § 151a a násl. Občanského zákonníka.

Ak kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) na veškerý nabízené zboží je poskytována záruka v délce 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se podle ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího pokud si zboží přebírá kupující osobně v den jeho prevzatia.Kupujúci je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění vady.

Zodpovednosť za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním: k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím, nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití, používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží, zanedbáním péče a údržby o zboží , poškozením zboží nadměrným zatěžováním, používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmienok.

Zo odpovědnosti za vady jsou také vyňaty vady, které vznikly při živelné pohrome. Zodpovednosť za vady se nevztahuje rovněž i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nedá se reklamovať.Reklamovaný zboží je třeba zaslat na naši adresu uvedenou níže avšak ne na dobírku nebo osobně donést na kontaktní adresu. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a popis vady nebo doporučujeme přiložit vyplněný Reklamační formulář spolu s dokladem o koupi. (Http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamaci je třeba zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (ne formou e-mailu) .

Predávajúci potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písomne.Predávajúci je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nový.

Práva kupujícího při uplatňování reklamace: při odstranitelné chybě má kupující právo, aby ta byla odstraněna bezplatně , řádně a včas. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může požadovat namísto o opravy vady (opravy) výměnu chybné věci za bezvadnou, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost chyby, při výskytu neodstranitelné chyby, která brání řádnému užívání věci na daný účel, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz) .reklamácia se považuje za vyřízenou, pokud skončí reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamietnutie.

Nepoškodenie zboží, resp. neporušenost obalu (podle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, protože zboží při přepravě se může poškodit, doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si ho v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete že obal je nepoškodený.

Tieto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit i bez předchozího upozornění kupujícího. Souhlas s fakturací e-mailem: Na základě souhlasu se dodavatel zavazuje odesílat odběrateli fakturu formou elektronické pošty na jeho e-mailovou adresu, která je uvedena v souhlasu. Odběratel prohlašuje, že má výlučný přístup k e-mailové adrese, dále prohlašuje, že si je vědom, že uvedené údaje jsou předmětem obchodního tajemství, a že je povinen toto obchodní tajemství zachovávat. Fakturu je třeba si vytisknout do papírové formy. Faktura je daňovým dokladem ve smyslu zákona č. 222/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. Dodavatel neodpovídá za poškození dat dokladu, které byly způsobeny poruchou na telekomunikační trase při použití internetu. V pripad pochybností se doručení faktury považuje za doručenou po uplynutí tří dnů ode dne prokazatelného odeslání dokladu odběrateli. Odběratel se zavazuje neprodleně oznámit dodavateli, že faktura nebyla doručena. V případě nesplnění povinností není dodavatel povinen prokazovat odeslání takové faktury a tato se považuje za doručenou

 

KONTAKTY

Zawmark Plus s. r. o.

Adresa: Areál Hydinárskej farmy Bodok

PSČ: 951 04 Veľký Lapáš

Email: obchod@plastove-obalky.sk

Telefon: +421372028966

MWYzZTRkM